Rolig lista ..

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: om man bortser från mej så var det Sofie tror jag.
Såg dig gråta: Mamma.
Fick dig att gråta: Heh.. kamel.
Du delade en drink med: Kit? minns inte.
Du gick på bio med: Juhanna.
Du gick på stan med: Hm.. Linda o mamma.
Skällde på dig: Typ.. mamma.
Skickade ett e-mail till dig: Minns inte.

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Nae.
Bråkat med ditt husdjur: Haha mjo.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Tror inte det.

EXTRA STUFF
Tar du droger: Haha naaa.
Dricker du: Jodå.
Vem är din bästa vän: Har många nära vänner.
Vad är du mest rädd för: Dö, eller att någon annan dör.
Vilka kläder sover du i: OverSize t-shirt.
Vart vill du gifta dig: Tror det.
Vem hatar du verkligen: M, C o S.
Varit kär: Många ggr.
Kör du bil: Övningskör endel.
Har du ett jobb: Hehe nae, tyvärr.
Gillar du att ha folk omkring dig: Beror på hur jag mår.
Är du ett hälsofreak: Till o från.

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Naa.
Är du ensam nu: Yes.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Haha svängiga gamla godingar.
Vill du gifta dig: ett jäkla tjat..
Vill du ha barn: Självklart.

FAVORIT
Rum i huset/lägenheten: Mitt rum.
Typ av musik: Lyssnar på det mesta.
Band: Finns massor bra : )
Parfym: Escada eller Dior.
Månad: Juli?
Sten: ?

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
Gråtit: Japp.
Köpt någonting: Nae.
Sjungit: Jodå.
Sagt "Jag Älskar Dig": Nae.
Velat säga till några att du älskar dem: Hmm.. nja.
Träffat någon ny: Det tror jag inte.
Saknat någon: Mjaa.
Kramat någon: Japp.
Kissed someone: Nae.

SENASTE
Låt du hörde: Send me an angel - Scorpions.
Film du såg: Crank.
Sak du stal: Jadu..
Mat du åt: Biffar.
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig gjort.

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst: Hehe jadå.
ätit sushi: Nej, men jag vill testa.
stått på scen: Japp : )
blivit dumpad: typ
varit ihop med någon som varit otrogen: nae.
varit med om en bilolycka: Nope.
sett smurfarna: Självklart <3
klättrat på berg: Mjo, fast det var länge sedan.

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: varmt.
spets eller satin: spets
blått eller rött: rött
regn eller snö: regn
ge eller få: båda : )
ull eller bomull: bomull
rosor eller tusenskönor: rosor
historia eller vetenskap: historia.
matte eller engelska: matte lätt.
öl eller cider: cider

MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet: Yes : )
vet den om det: Tror det.
gillar någon annan dig just nu: Hmm..
vad tittar du hos en kvinna/man: Ögon, personlighet, helhet o allting. Vet inte.

GILLAR DU ATT
ge kramar: Det är michet mysigt yees.
ge massage: roligare att få massage, haha.
gå promenader i regnet: Hellre utan regn.
tugga tuggumi, och i sånna fall vilken sort: Typ sånt där silvrigt.. det är gott.

FAVORIT
mat: Sallad tror jag.
program på TV: O.C, Desperate housewifes, Seinfeld.
film: Allt utom skräck.
restaurang: McDonalds, haha.
låt: Ingen aning.
artist/grupp: Svarade jag inte på det förut?
sport: Volleyboll och badminton är roligast.
färg: Rosa.

Kommentarer
Postat av: Zophieelisabeth

Jag snor din "roliga lista". Jag tyckte den verkade som ett bra tidsfördriv :)

2007-03-11 @ 18:57:52
URL: http://zophieelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0