Tiiisdag !

Idag har det varit en riktigt seg, tråkig, jobbig, slapp, svullardag.
Hatar sånna här dagar.
Jag åkte till skolan idag, för första gången på 16 dagar.
Gick upp tidigt, sminkade mej o allt sånt där.
Och kom tillochmed i tid till första lektionen för en gångs skull.
Riktigt duktigt av mej.
Lite pinsamt att skriva det här.. men jag klarade inte av det.
En lektion orkade jag, sedan åkte jag hem.. gråtandes.
Hade extremt ont i magen hela morgonen o fick liksom panik när jag var i skolan.
Vet inte varför.
Alla som läser det här tror säkert jag är en jäkla tönt
som inte vågar vara i skolan utan mamma, haha.
Så är det inte. Tror jag har samma som min pappa, nån sorts panikångest.
Jobbigt som as.
Jag har lovat mamma o andra folk att jag ska söka nån sorts hjälp nu iaf.
Det löser sig tillslut.


Sedan jag kom hem från skolan har jag inte gjort någonting direkt..
Legat i min säng framför datorn o pratat med Kit på vent samtidigt som jag
svullat i mej allt i från chokladbollssmet o russin till kexchoklad.
Så nyttig jag känner mej idag ;) haha.
Har också haft allvarligt snack med mamma om hur jag ska göra med skolan,
och pratat med Denice i telefonen i 1 timme och 12 minuter.
Även kollat på Desperate Housewifes såklart : ) väldigt givande dag detta.


Funderar på att börja städa lite nu, ligger bananskal o skit på golvet ..
Fattar inte hur jag kan ha det såhär :S hur kan det ens bli såhär?
Japp, en stor o fet vårstädning är det som behövs.


Imorn ska jag sova läänge : ) Ingen skola imorn, det förstår ni säkert..
Jag ska hålla på med vårstädning o sådär istället.
Sen när mamma kommer hem ska jag färga håret : ) Jag hoppas det blir bra.
När Denice slutat skolan så ska jag möta henne i stan.
Vi ska handla cernitlera, fika o prata om allt o inget ;)
Var länge sedan jag träffade henne.

Imornkväll hoppas jag det blir Med eller utan med Kit,
Jimmy kamel o maybee Ywonne. Det skulle vara mysigt : )
Även extremt mumsigt eftersom salladen där är väldigt god.

Men men.. klockan är redan tolv nu, så jag ska väl sätta fart.
Skönt att denna dag är slut.
Puss o kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0