Tiiisdag !

Jag hade rätt, idag är en underbar dag ! Än så länge iaf.. ;)
Allt skulle vara perfekt om jag kunde glömma dessa 2 grejer från igår,
om jag inte hade drömt mardrömmar inatt, om jag låg kvar på topplistan på blogg.se.
Och om Kit var här såklart.

Jag somnade runt 2 inatt : / sent som vanligt, dock inte lika sent som jag brukar.
Framsteg.
Och jag vaknade för ca 10 minuter sedan, solen lyste in i mitt ansikte och fåglar
flög förbi utanför mitt fönster. Det finns verkligen inget bättre.
Jag gick  ut på balkongen för att känna hur solen värmde,
sedan gick jag in o satte på hög musik o dansade galet, haha.
Jag har kommit på att jag är som vädret, när solen skiner lyser jag likadant.
Så härligt :D

Snart kommer mamma hem, hon blir väl chockad nu när jag vaknat innan hon
kommer hem från jobbet. Det händer inte ofta nu för tiden ;)
Vi ska äta lunch framför Våra bästa år, och efter det ska jag färga mitt hår.
Fortsätter min kamp på att få perfekt hår á la Honeydew !
Sen vet jag inte vad som händer faktiskt.. kanske går ut i solen ett tag o
tar lite bilder med pappas kamera : )

Aja, hoppas alla får en lika bra dag som jag har ;)
Puss påre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0