Tiiisdag !

Jag vet inte om det är min dator, eller blogg.se som är så otroligt segt idag.
Det tar nästan 1 timme att logga in,
och minst lika lång tid att kunna skriva ett inlägg.
Blir knäpp på det här ! Jag borde kanske formatera om min dator ?
Nu kommer jag inte in på msn heller :S Ooh !

Aja, idag är en ganska bra dag ändå.
Om en timme ska jag till stan med mamma, mormor o morfar.
Vi ska kolla på skor bl.a.. jag behöver verkligen nya skor nu, ett par vårskor.
Efter det får vi se vad jag hittar på.. det blir nog en ganska slapp dag idag.
Massor bra på tvn ikväll också : ) Det gillar vi !


Idag har jag varit duktig. Eftersom datorn varit allmänt trög så har jag fått massor
tid över till annat : ) Jag har städat mitt rum, plockat ur diskmaskinen åt mamma,
ätit god - men nyttig - frukost, och kollat på det där frågeprogrammet på 4an.
Mycket givande dag än så länge ;)

Eey, nu börjar Våra bästa år !
Ha en bra dag ;) Puss påre.


Kommentarer
Postat av: anna wintour

igår var det extra trögt med bloggen men idag ser det ut att vara bättre. Tävlingar kommer jag att ha varje vecka så det är bara att hålla utkik jätteroligt att du gillar tävlingarna.

2007-03-20 @ 15:01:47
URL: http://annawintour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0