Tjejsnack v. 13

Veckans frågor

Din handväska
·Anser du att du behöver använda handväska?
Japp, oftast. Har så mkt saker som jag behöver ha med mig.
·Vad har du i din handväska just nu?
Haha, massor skit. Pengar, mobil, halstabletter, mp3, anteckningsblock,
penna, nagellack, läppglans, vaseline. skräp, smink osv. osv.

·Vad har du alltid i den utöver plånbok/mobil?
Halstabletter och läppglans.
·Vad har du i handväskan som du egentligen skulle klara dej utan?
Skulle nog kunna klara mig utan det mesta, förutom min mobil.
·Finns det någonstans du inte tar med dej handväska?
Ibland när jag ska på fest tar jag inte med mig väska. Den kan bli snodd,
eller så kan jag glömma den om jag dricker lite för mkt..

Kommentarer
Postat av: kittie

önskar jag hade skräp i min väska med :(

2007-03-26 @ 21:52:34
URL: http://kittle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0