Tjejsnack v.10

Veckans frågor

Vanor & Ovanor
· Nämn en vana du har, något du gör varje dag?
Hmm, sätter på datorn så fort jag vaknar, kollar aftonbladet o sedan blogg.
· Vad har du för ovanor?
Småäter.
· Nämn en vana du skulle vilja att du hade.
Gå ut o gå varje dag.
· Vad för ovanor stör du dig på hos andra?
Nja, ingenting direkt. Skitsnack kanske?
· Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag?
Hahah, när jag var pedantisk :D  Alla skrattade åt mej då.
Allt skulle vara perfekt hela tiden, och ingen fick röra någonting i mitt rum..
inte ens sitta på min säng eftersom den blev skrynklig då.
Nu är jag motsatsen. Aldrig ordning någonstans.

-->
Tjejsnack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0