Tooorsdag !

Goodmorning Sunshine !

Ooohh. Jag är glad : ) Kit är absolut bäst.
Han kom hit imorse vid 8 imorse, o sedan dess har vi bara legat i min säng.
Finns inget mysigare <3
Vi har sovit endel, eftersom ingen av oss sov speciellt bra inatt.
Jag somnade inte förrän vid halv 5 typ : /

Han åkte hem precis, o jag saknar honom redan. Sämst.
Ska äta lite nu sen ska jag åka hem till Juhanna : )
Hjälpa henne med lite grejer o sen får vi se vad vi hittar på..
kanske tar en sväng förbi "det där stället" för jag måste prata med en person ;)
Alltid trevligt.

Jag fick ett linne från Nelly idag : )
"Eftersom du har fått vänta på din vara så länge så vill vi på Nelly bjuda på
detta linne. Du får alltså detta rosa linne plus det riktigt rosa
så fort det kommer i lager."  Tack tack ;)

Waah, ska äta nu. Jag har ont i magen.
Puss påre !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet hur de känns(: helt underbart när jimmi kom en gång till mig på morgone och vi bara låg och sov.
Saknar det : /

2007-03-15 @ 19:23:19
Postat av: Anonym

guuuuud va fin blogg du hade, ville bara säga det! ha du gjort den själv? Trevlig helg på dig:)

2007-03-17 @ 08:21:55
URL: http://emmabergman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0