Utmaning : )

En utmaning från den här sötisen : )

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Det verkar nästan som om denna gamla asiatiska filosofi behöver
just den här "kicken" av te för att nå sin fulländning.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En Premium Dark 70% kakao-chokladkaka.
3. Vad var det senaste du såg på TV?
Hm, det måste varit Melodifestivalen.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Haha, typ 01:38 kanske. (01:42 var den)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Pappa som snarkar.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag cyklade hem i från Kit runt klockan 9 ikväll.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Hm jag tittade på min blogg hur många besökare jag haft idag.
8. Vad har du på dig?
Grå mysbyxor, vit långärmad tröja med knappar + underkläder
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Haha jag drömmer alltid massor knäppt. Men just nu kommer jag inte på vad.
10. När skrattade du senast?
Jadu, förut hemma hos Kit : )
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En vit hylla, en hjärt-lampa, krokar där min plattång hänger, tidningshållare,
anslagstavla, ännu en hylla, o nån sorts klädnyp-hängare.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Inget som jag kommer på just nu.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Den här var riktigt rolig faktiskt : )
14. Vilken var den senaste film du såg?
The Departed.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Listan blir lång. Men först o främst massor nya kläder,
och inreda en hel lägenhet, bara till mig : )
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
När jag sover borta hos folk så snor jag oftast med mej en liten
bit toalett papper hem som en souvenir, hahah.
17. Tycker du om att dansa?
Lätt  : ) Jag dansar som fan när jag är ensam hemma.
18. George Bush?
vad är det med han?
19. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Haha, jadu.. Det ändras hela tiden.
Jag gillar vanliga namn som typ Sara, Emma osv.
20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Självklart! Det vill jag testa nån gång i mitt liv : )
21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Hmmm. Svår fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0