Utmaning !

En utmaning från den här bloggen : )

Ditt fullständiga namn:
Madeleine Maria Axelsson
Vart föddes du: På BB, här i Motala.
Ögonfärg: Ganska ljusblå. Men jag använder bruna linser ibland.
Hårfärg: Blond !
Längd: 1.67.
Favoritfärg som äldre: Rosa + Svart.
Favoritfärg som barn: Rosa.
Din första kärlek: Hm Jesper måste det varit : )
Din nuvarande kärlek: KitKitKit.
Barndoms "bästis": Jag hade massor. Jonna minns jag, o Jennifer, o Emmy.
Umgås ni fortfarande: Haha nejnej.
Hur gammal va du när du lärde dig gå: Ingen aning.
Vad är ditt största barndoms minne : När jag cyklade nerför en trapp o skadade tummen, haha.
Vart är du uppvuxen: Har flyttat runt lite överallt här i Motala.
Vilket dagis gick du på: Minns inte va det heter. Det ligger brevid Brandstationen iaf.
Vem var din största förebild som barn : Barbie.
När fick du din första kyss/av vem: Den där killen som jag var bästis med hos min dagmamma.
Vad får dig att bli riktigt arg: Fjortisar. Att inte ha några pengar.
Vad gör du om ett år: Pluggar som en galning. Jobbar o har perfekt liv.
Vad gör du på fredag kl. 19.00?: Sitter hemma hos Sara o har mysig tjejkväll : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0