x4

A) Fyra jobb jag haft:
1. servitris
2. tidningsutdelare
3. potatisplockare
4.   -

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1.  American Sweethearts
2. Just my luck
3. kommer inte på någon
4. kommer inte på någon

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Väster i lägenhet.
2. Mossen i lägenhet
3. Back to Väster i lägenhet.
4. Väster i hus.


D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Seinfeld
2. OC
3. Desperate Housewifes
4. Jay Leno

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Alghero i Italien
2. Ayanapa(?) i cypern x2
3. Öland
4. Massor småstäder i Sverige

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. blogg.se
2. Lunarstorm
3. bilddagboken
4. aftonbladet

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Kycklingsallad
2. Kycklingfilé i nån sås med potatisgratäng
3. Tacos
4. Pasta o köttfärssås

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Hos Kit
2. Något varmt land
3. I min säng
4. På något lyxigt hotell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0