100 x Maddiie

Hittade hos Melissa : )

1. Vem är du?
Madeleine Maria Axelsson.
2. Ålder: snart 18.
3. Personlighet: Glad, snäll, svartsjuk.
4. E-post: [email protected] / [email protected]
5. Stjärntecken: Skorpion !
6. Jag kommer från: Motala / Sverige. 
7. Jag bor: Motala
8. Mentalitet: Heh..
9. Civilstatus: KitKitkiT.
10. Spel? Poker, gammalt nintendo eller singstar.
11. Mac eller PC? PC.
12. 1024*768 eller 800*600? 1024*768.
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet Explorer.
14. Din bästa egenskap: Hmm.. glad?
15. Din sämsta egenskap: Svartsjuk.
16. Husdjur: Inte nu längre.
17. Familj: Mamma, pappa o lillebror : )
18. Kroppsdel du har mest nytta av? Händerna I think?
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Hmm.. vet inte riktigt.
20. Jag sover: Ofta och länge.
21. Djur jag är lik: Haha, inget vad jag vet.
22. Tror du på något? Jodå.
23. Frisyr: halvlångt tjockt hår.
24. Hårfärg: Blondt.
25. Ögonfärg: Blå, ibland bruna.
26. Längd: 167.
27. Vikt: Blir inget !
28. Skostorlek: 37-38.
29. Gillar: Kit, smmar, värma, resa, vänner, sova.. osv.
30. Ogillar: Mörker, kryp o skit.
31. Favoritmat: Kycklingsallad, Kycklingfilé, cheeseburgare, haha.
32. Favoritglass: Gillar all glass : )
33. Favoritdessert: kladdkaka eller något annat mustigt.
34. Favoritpizza: Nån med banan o ananas på.
35. Favoritdryck: Coca cola.
36. Gillar du godis? Sådär.
37. Isåfall vilken sort? Det mesta, fruktigt.
38. Min favoritdrink(ar): Piggelindrink eller häst.
39. Min favoritfilm: No idea.
40. Min favoritdag: Fredag.
41. Mitt favoritklädesplagg: Mjukisbyxor?
42. Min favoritbok: Vet inte.
43. Min favoritmusik: Gillar det mesta..
44. Min favoritlukt: Killparfym !
45. Min favoritblomma/planta? Gillar inte blommor.
46. Öl eller vin? Inget av det.
47. Liknar du en kändis? Inte vad jag vet.
48. Senast köpta skiva: Köper inte skivor längre ;)
49. Senast film på bio: Hm, minns inte riktigt.. Linas kvällsbok kanske?
50. Bästa låten i världen: Apologize - Timbaland. 
51. Senast lästa bok: Ingen aning. Någon svenska-skit.
52. Favoritförfattare: Har ingen favoritförfattare, men när jag var liten hade jag det; Francine Pascal.
53. Skriver du dagbok? Yes, men inte lika ofta som när jag var mindre. 
54. Bästa årstiden: Sommaren!
55. Älsklingsfärg: Rosa o svart : )
56. Skulle aldrig ta på dig: Hmm.. hög midja maybee?
57. Vad ville du bli när du var liten? Ridlärare, hahah.
58. Blev du det? Nej.
59. Brinner för: Kit, familj, vänner osv.
61. Katt eller hund? Hund. Katter är läskiga.
62. Har du nån nojja? Massor massor.
63. Fobier? Massor sånna med.
64. Deppig eller glad? Varierar.
65. Politiskt insatt? nej.
66. Värdesätter du ärlighet? Japp, klart.
67. Brukar du dra vita lögner? Sometimes.
68. Är det ok med vita lögner? Jadå.. funkar inte annars.
69. Känner du en mytoman? Flera stycken..
70. Har du pojkvän/flickvän? Yes : )
71. Är du kär? Dum fråga ;)
72. Hur tidigt stiger du upp? mellan 10-12 kanske.
73. Är det bra eller dåligt? Dåligt.
74. Vem/vilka vet mest om dig? Jag.
75. Gillar du att slåss? Ganska kul faktiskt.
76. Vad har du på dig just nu? T-shirt o mjukisbyxor.
77. Vad ska du göra ikväll? Sova.
78. När var du senast riktigt full? I lördags, hahah shit.
79. Är du seriös? Ibland kanske, ehe.
80. Hur många väskor äger du? Typ 2? :  /
81. Hur många bilar har du/ din familj: 1.
82. Hur många biologiska syskon har du? 1.
83. Isåfall, vad heter de? Martin.
84. Hur många timmar sover du per natt? 7-10 kanske.
85. Vem är snyggast i världen? Hemligt.
86. Vad är du allergisk mot? Myggor.
87. Ska du duscha idag? Nope.
88. Vad är det för veckodag? Torsdag nu.
89. Vad är det för datum idag? 3 Maj, 2007.
90. Vad gör du nästa år? Går i skolan, reser utomlands !
91. Är du likgiltig? Never.
92. Hårdrock eller synth? Hårdrock om jag måste välja något.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? I stan kan man väl kalla det.
94. Har du utländska föräldrar? Nope.
95. Gillar du att laga mat? Haha, nej.. jag suger ärligt talat.
96. Märkeskläder eller secondhand? En liten mix.
97. Hur många par skor har du? Ganska många just nu.
98. Är du sexuellt frustrerad? hehe.
99. Vem är snällast just nu? Kit.
100. Var har du ont? I huvudet.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Haha, älskar sånna här listor! =)

2007-05-03 @ 01:44:29
URL: http://hellomello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0