♥ En Dagens !

Njaa, funderar på att vara vaken hela natten faktiskt..
Jag är med o bjuder på LovelyC's auktioner som slutar vid 7 imorn bitti,
så jag vill se till att jag lägger sista budet så att jag vinner : )

Onsdag, 16/5:

Dagens frukost: Havregrynsgröt med banan o linfrön.
Du har på dig: Mjukisbyxor, Hello Kitty-linne och siden-jacka.
Du blir glad när: Jag umgås med trevligt folk, eller får pengar..
Är du kär nu: Yes ;)
Du blir arg när: det ska vara så mycket skitsnack överallt !
Du längtar efter: Bloggträffen och sommaren !
Dagens låt: Boomtown Rats - I Don't Like Mondays .
Dagens dusch: Ingen.
Dagens frisyr: Toffs : )
Dagens smink: Lånade lite foundation och mascara av mamma förut.
Dagens händelse: Otroligt tråkig dag.. har inte hänt någonting.
Dagens planer: Städa, slappa, träffa Kit.
Dagens vill ha: Pengar !
Dagens saknad: Caroline, och Kit som alltid.
Dagens drog: Malaco Truly Juicy : )
Dagens tråkigaste: Hela dagen..
Dagens finaste: Kit.
Dagens önskan: Att jag vann massor pengar ! Stort behov av det just nu..
Dagens måste: Städa.
Dagens dricka: Vatten.
Dagens köp: Ingenting.
Dagens mat: Laxgratäng.. och pepparbiffar med ungspotatis ikväll.
Dagens sjuka: Ingenting direkt. Psykiskt isåfall.
Dagens kärlek: Kit !
Dagens mående: Nja, ganska skit.

Kommentarer
Postat av: Modebladet

Alla har vi våra smått knäppa morgonrutiner och jag har delat med mig av mina på bloggen. Nu utmanar jag dig att göra samma sak! Antar du utmaningen?

2007-05-17 @ 11:33:33
URL: http://modebladet.blogg.se
Postat av: Melissa

Hoppas att de gick bra med auktionerna när du ändå satt uppe till 7! =)

2007-05-17 @ 13:34:20
URL: http://hellomello.blogg.se
Postat av: carro

vad roligt att du vann dom, skickar mejl och info iom betalning efter jobbet!:) Kram!

2007-05-17 @ 15:40:53
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: Maddiie : )

Modebladet: Suure.
Melissa: Japp, jag vann :D
carro: okej det blir bra :) kram!

2007-05-18 @ 01:50:16
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0