♥ GratisGenerationen - Ny tävling !

Bli medlem här för att få gratisprylar som DVD-spelare, Mobiltelefon,
Webcam, Presentkort på MQ på 500:-, Digitalkamera, Ipod och så vidare..
Det finns massor att välja på !
Allt du behöver göra är att registrera dig här
fullfölja 2 erbjudanden för att få 1 poäng - tex. bli medlem på Spero och
MariaBingo, det är gratis ! Dock måste man vara över 18 för att få registrera sig,
men du kan ju fråga mamma eller pappa om du får låna deras personnummer.
Sedan är det bara att börja värva dina vänner..
När du värvat 7 st så får du första prylen..
värva sedan 13 vänner till så får du pryl nummer 2 !
Detta funkar, jag lovar : )


Nu är det så att jag behöver värva 3 st till för att få min pryl..
Jag vet att det inte räcker med att tjata på er att bli medlemmar,
så jag gör en liten tävling av det ;)
Den 1:a som blir medlem och samlar ihop 1 poäng,
vinner 200:- att shoppa för på Asos.
(jag kan se på Mina sidor vilka jag värvat och
när de fullföljt sina erbjudanden)

Jag kommer sedan beställa detta,
samtidigt som jag beställer min Little miss-tee,
och skicka hem det till personen : )
Jag kommer även dela ut priser till 2an och 3an,
men vad det blir är hemligt än så länge ;)

108460-950

Kommentarer
Postat av: sofia

det verkar nästan för bra för att vara sant ju :) men nu är jag medlem iaf =)

2007-05-11 @ 20:11:21
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Maddiie : )

sofia: Hehe mjo :) Bra duu ;)

2007-05-12 @ 12:00:23
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0