♥ Kristi Himmelsfärd?

Hmm.. det är alltså Kristi himmelsfärd imorn? eller är det på fredag?
eller kanske idag? Haha, jag hänger verkligen inte med...
Vi är lediga i 4 dagar nu iallafall, och det är allt jag behöver veta,
v-a-r-f-ö-r  vi är lediga spelar ju ingen roll ;) haha.

Det verkar som de flesta ska ut ikväll : /
Det betyder att det här kommer bli en boooring kväll för mig.
Sitta hemma, ensam, inga roliga folk på msn.. osv.
Aja, det kan vara skönt det med ibland.
Särskillt eftersom jag inte mår speciellt bra idag heller.

Blev ingen solning idag.. solen gick i moln så fort,
och jag orkade inte cykla ända bort till nine to nine för att sola heller.
Ska åka dit med Carro imorn istället : ) Mkt trevligare när man är 2 också.

Oh, glassbilen åkte precis förbi utanför mitt fönster !
Ge mig kall god glass... mums.
Fortsätt drömma Madde, från och med nu är det nyttig mat som gäller ;)
Beach 2007 lixx.

Ska städa lite, I'll be back later !

Kommentarer
Postat av: Tess

jag ÄR rolig och jag är ONLINE =D

2007-05-16 @ 17:59:08
URL: http://honeydews.blogg.se
Postat av: Anonym

Tess: De är NICE :D

2007-05-18 @ 01:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0