♥ Lista !

  • fullständiga namn: Madeleine
  • fördelsedag: 15 November.. Fyller 18 i år :D
  • familj: mamma, pappa, lillebror.
  • hårfärg: Blond
  • ögonfärg: Blå : ) Ibland bruna linser.
  • skostorlek: 38
  • bästa vännina:  Hmm, Carro I think ;)
  • civilstånd: Så upptagen man kan bli.
  • längsta förhållandet: 2 månader och 11 dagar, än så länge..
  • senaste kyssen: Förut när jag var hos Kit : )
  • shoppar mest gör jag på: H&M, Gina tricot, Internet !
  • någon piercing eller tatuering?: I läppen just nu, men den ska nog bort.
  • hur många skor har du?:  Hmm, inte så många.. typ 5 kanske.
  • hur mycket pengar gör du av med på kläder varje månad?:  600 kanske.
  • hur många byxor har du?: orkar inte räkna..
  • dyraste plagget?:  Bra fråga.

Personliga favvisar

  • färg:  Svart, rosa.
  • maträtt: Kinamat, kycklingsallad, kycklingfilé & potatisgratäng.
  • tjejnamn: Annie, Caroline, Hanna, Nellie.
  • killnamn:  Kit, kamel,
  • ämne i skolan: Hmm.. företagande, Spanska, samhäll.
  • klädesplagg: Mjukisbyxor !
  • sport: Volleyboll, handboll, trampolin.
  • grupp: No idea..
  • kvinnlig artist: Har ingen favorit.
  • manlig artist: Jason Mraz och Timbaland är de jag lyssnar på mest just nu.
  • uttryck: vet inte.

Har jag någonsin?

  • snusat: Jag har testat en gång, eller två.. (Du behöver inte säga det till mamma nu Linda :P)
  • druckit: Ofc.
  • flugit utomlands: Yes : )
  • brutit mot lagen: Maybee ;)
  • fått dig själv att kräkas: Nee.
  • badat naken: Självklart !
  • börja gråta för att få som du vill: Haha, ja.
  • sport jag aktiverar mig med: ingen just nu..
  • tar du droger: Nej.
  • schampo jag använder: Loreál Silver-schampo.
  • vad är du mest rädd för?: döden, mörkret, spindlar, småkryp..
  • jag lyssnar på i min ipod: En jäkla blandning !
  • senaste sms: Från Kit : )
  • vart vill du gifta dig?: Hmm.. på stranden ?
  • Hur många msn kontakter har du?:  över 250, tror det är dags för rensning snart..

Snabbisar

  • choklad eller sega skummisar - Choklad!
  • tåg eller flyg - Tåg. Jag är ganska rädd för att flyga om jag ska vara ärlig ;)
  • guld eller silver - Gillar båda.
  • hemma kväll eller bio - Hemmakväll.
  • VHS eller dvd - Dvd
  • torrt eller blött - Torrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0