♥ Lördag !

Idag är en sån där dag då jag känner mig ensam.
Dessa dagar har börjat komma ganska ofta nu för tiden..
Jag ska inte säga att jag inte har några vänner.. för det har jag : )
Kul att jag fått massor nya vänner genom bloggen också,
Tessii, Emma osv : ) Snälla tjejor!
Ska bli grymt kul att träffa er på bloggträffen :D

Iallafall.. jag känner mig ensam när jag är här hemma,
min familj känns inte som Min familj längre.
Pappa, mamma och min bror åker iväg o gör saker tillsammans.
Dom ligger i sängen o ser på film på kvällarna, osv.
Vart finns jag med i bilden?
Så fort jag kommer hem börjar dom tjafsa med mig,
framför allt pappa. Ingenting gör man rätt.
Det här känns inte bra.

Men men, jag är glad ändå.. Jag har ju Kit : )
Idag ska vi upp till vår sommarstuga o fika med mormor, morfar, mina mostrar
och deras familjer.. Blir nog trevligt ! Man träffar dom ju inte så ofta.

Ikväll får vi se vad som händer. Kit skulle förmodligen vara med sina kompisar
eftersom han är ledig. Så då blir det nog en seg, tråkig hemmakväll för min del.

Aja, det löser sig.. Nu måste jag fixa till mig lite !
Hoppas ni får en mysig lördag : ) Puss.

Kommentarer
Postat av: tess

Iiiih gull-mäds :D

2007-05-26 @ 13:22:15
URL: http://honeydews.blogg.se
Postat av: emma

det är roligt att lära känna dig med maddie :) vi ses ju på måndag :)

2007-05-26 @ 17:28:27
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0