♥ Maddiie genom tiderna !

(.. De senaste åren :D)

108460-1022
Bilderna här omkring är från när jag gick i 1an : )



Här går jag i 2an.. så dessa är ½ år gamla ungefär.


Här går jag i 8an eller 9an :D Permanentat hår ! Niiice..

Hahah, här har vi bilderna från den tiden då jag inte kunde photoshop :D
Kolla bara på bilden längst till vänster här över, hahah jag dör !
108460-1034
Bilden här över är från 8an tror jag :D

Haha jag skäms jäkligt mkt för det här egentligen, de här bilderna
längst ner är riktigt gamla.. usch :D
Men men, alla har ju ett förflutet.. och själv väljer jag att skratta åt mitt,
och låta er skratta med mig, eller åt mig, välj själv ;) hahah.


Kommentarer
Postat av: tess

SÖÖÖÖTNOS

2007-05-21 @ 00:51:09
URL: http://honeydews.blogg.se
Postat av: carro

har jobbat som du kanske sett och inte hunnit med bloggandet. Men hoppas du fått mina mejl nu?!:)
Kram! (Fina bilder)

2007-05-21 @ 00:58:59
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0