♥ Neverending story !

Gick o la mig för över en timme sedan.. men tror ni man kan sova för det?
Ååh nej.. här somnar man inte före 2 hur mkt man än försöker ;)

Min söndag:
Hanna sov hos mig, vi vaknade inte förrän halv 1 när Kit ringde..
Åt rostade mackor till frukost o satt o pratade om sommaren osv : )
Sen ringde mamma o sa att vi skulle ut till farmor&farfar för att fira Mors dag.
Då var det bara slänga i sig frukosten o göra sig iordning på 2 minuter.
Hos farmor o farfar åt vi Bullens varmkorv o satt o pratade mest : )
Ganska trevligt faktiskt ! Lekte lite med min kusin Emilia o sådär.

Sen åkte vi vidare till ÖoB som öppnade i fredags (?) här i Motala.
Åkte hem, åt varma mackor som pappa gjort.. mkt mums !
Bestämde med Hanna att vi skulle åka o sola..
Precis när jag skulle åka kom Kit till mig.. Dålig timing !
Åkte för att möta Hanna, men när jag väntat i ca en halv timme
åkte jag hem till Kit istället. Vi gick ut o gick : )
Jättemysigt va det, så skönt väder !
Dock såg jag väl ut som ett mongo - osminkad, ruffsigt hår, myskläder
och Kit's stora jacka över det. Haha, fast vem bryr sig ;)

Sen för att korta av historien - jag pussade Kit, åkte hem,
satte mig här..  that's it : )

Det visade sig att Hanna hade åkt till Korpen och stått o väntat på mig,
och jag åkte till 9 to 9 o väntade på henne, haha :D missförstånd !

I lördags kväll var jag förresten ute på stan med Hanna : )
Vi satt mitt i stan o pratade med massor okända människor.
Riktigt kul ! Sen gick vi runt lite med Kit, Frans o Lars.
Träffade Sofie, Heggson, Viktor o sådär också ;)
Kvällen avslutades med en SkagenbaguetteMed eller utan.

Lördagens Outfit:
Rosa oversize t-shirt/tunika - Gina tricot
Svart sidenband - Tillhör egentligen svart klänning från Gina tricot.
Svarta Tights - H&M
Grå Kofta - Minns inte
Svarta pumps med gulddetalj - Myrorna, höhö.
Svart skinnväska - Wedins.


♥ Hänii : )
♥ KitkitkiT.
♥ Frans & Lars !

Jahaa, nu ska jag väl hoppa i säng igen !
Får läsa en bok eller nåt istället : )
Sov gott ! Puss puss.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh, blev sugen på skagenbaguette nu :)

2007-05-28 @ 10:27:15
URL: http://lekmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0