♥ New things !

Har varit på stan med Emma idag : ) Mycket trevligt !
Första gången jag träffade henne, och hon var så snäll o söt.
Vi fikade på Café ströget o pratade om bloggträffen osv : )

Innan det gick jag en sväng med Carro o Anna,
köpte ett par nya tights från Gina tricot, eftersom mina gamla har gått sönder.

Sen åkte jag hem till Kit o slappade,
han gjorde en macka med stekt ägg till mig.. mums !

Fick ett sms från posten förut - mina grejer från H&M har kommit :D
Så nu ska jag o Kit åka o hämta ut dom..
Visar bilder senare ;)

Lite senare kommer jag även meddela vem vinnaren i tävlingen blev !

Puss så länge !

Kommentarer
Postat av: emma

tävlingen det var nog det bästa ordet :) eller citatet vi tog :) var jätte roligt att träffa dig.

2007-05-28 @ 20:25:43
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Anonym

många du var me idag då..!=)

2007-05-28 @ 20:31:01
URL: http://beautifulyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0