♥ Onsdag !

Blir så arg på mig själv.. Jag skulle ju gått till skolan idag egentligen,
men självklart försover ja mig som vanligt. Jaha, det var ju kul...
Undrar just hur det går med det där indragna studiebidraget?
Vill inte ens tänka på hur jag ska överleva sommaren utan några pengar alls.
Ångest. Får hoppas farmor kunde fixa sommarjobb till mig, annars är det kört.

Aja, idag har jag städat iaf : ) Så nu ser det ganska skapligt ut igen..
Funderar på att åka iväg o sola, men det är ju ganska fint väder ute
så man kanske skulle gå ut o lägga sig ett tag i stället? Yes.
Ikväll blir det iallafall Grey's, Fråga Olle och där efter Playboy Mansion.
Skulle mycket hellre se på Top Model ikväll..
men tyvärr är det mamii som bestämmer vilken kanal man ska kolla på.

Jag tror förresten att hon börjar bli lite småkär i Kit,
hon tjatar om honom hela tiden.. "Kommer han idag?" "När kommer han då?"
"Kit är en sån ordentlig kille" bla bla..


Nu ska jag solaaa ;) Puss påre !

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hej!
Vilken Cafékedja tycker du är bäst?
Kom in och rösta!!

2007-05-16 @ 14:50:46
URL: http://www.TheGuide.nu
Postat av: Maddiie : )

Jörgen: Käften bara.

2007-05-18 @ 01:42:52
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0