♥ Onsdag !

Jag är stygg och lånar min brors dator i smyg när han är i skolan, haha ;)

Idag är det den 30:e Maj, det betyder att Johanna fyller 18 år !
Grattis, Grattis :D Själv har man 169 dagar kvar..

Jag skulle gått till skolan idag egentligen,
men nu är både Denice o Kratz hemma, så då finns det ingen mening med det !
Mår inte speciellt bra heller av alla tjafs här hemma osv..
Så nu ska jag städa rummet, duscha och fixa alla saker jag har skjutit upp ;)
Mailat alla sponsorer har jag redan gjort, det känns bra : )
Ska ringa endel under dagen, så att allt är fixat tills Lördag !
Bara 3 dagar kvar nu ;)

Får se vad man hittar på senare..
finns faktiskt inte mkt att göra när man inte har dator.
Känns som man inte har någon kontakt med omvärlden alls, haha.
Inget msn, ingen blogg, ingen mail, ingenting. Blää.
Tråkigt väder ute också, så man kan inte sola : /

Aja, ska sätta fart nu !
Puss puss.


Kommentarer
Postat av: janna

äh du kommer ju in endå

2007-05-30 @ 10:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0