♥ Sleeptime !

Japp, tro det eller ej.. Det är inte ofta jag går o lägger mig innan 12 kan jag lova !
Imorn ska jag till skolan igen, så då är det bäst att vara utvilad : )
Riktigt kul i skolan nu faktiskt.
Annars vet jag inte vad som händer imorn.. det är ju Torsdag : /
Veckans näst tråkigaste dag om ni frågar mig.. Måndag ligger på 1:a plats.
Inga roliga program på tvn, ingenting.. Det bästa är väl att det är helg snart ;)

I helgen blir det Bio bio bio ;D
På fredag ska jag till Kits kinarestaurang o äta med M o D..
och efter det blir det Pirates of the Caribbean 3 och popcorn !
På Lördag blir det förmodligen också bio, med en hemlig person : )
Ge mig helg nu !

Aja, nu ska jag hoppa i säng ;)
Sov gott sötisar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0