♥ Tisdag !

Vaknade vid 11 av att Kit ringde på dörren : )
Jag gillar när han överraskar mig sådär..
Vi vilade lite, sen gick vi o tog in posten .. Jag hade fått två paketlappar !
Åkte och hämtade ut paketen på OK,
men vad de innehöll kan jag ju tyvärr inte avslöja ;)
Det var hemliga grejer till goodiebagen, som ska delas ut på bloggträffen : )
Åt mat med mamma framför Våra Bästa År, sen åkte Kit tillbaka till skolan.
Nu ska jag städa o fixa lite grejer.. sen blir det promenad !

Idag är det Tiisdag ! Det betyder mys framför Ugly Betty och DH ikväll : )
Woho, det gillar vi !

Puss !


Kommentarer
Postat av: Joline

Kommer det nån mer info om bloggträffen snart? För det börjar ju närma sig ;D

2007-05-22 @ 16:39:42
URL: http://inajoline.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag skulle också vilja veta lite om den. Egenligen vill jag gå på studentbal kl 16 men jag gissar att det är en omöjlighet och då prioriterar jag bloggträffen.
Bra att veta kan vara att efter balen, dvs runt kl 18, kommer hela balsällskapet på några hundra människor inta trädgårdsföreningen med champagne och jordgubbspicknick. Om tanken var att vi skulle hänga där.

2007-05-22 @ 18:27:49
URL: http://pieceofkaka.blogspot.com
Postat av: carro

självklart är det okej !:) Skriv ett mejl när du betalat!:)

2007-05-23 @ 08:03:35
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! Jag tycker att om man kan åka och sola,ut och cykla och hämta pakertlappar, åka hem till pojkvän, gå ut och gå och umgås med kompisar så kan man nog gå till skolan också!!!!! Men det är ju bara min personliga åsikt!
Kram Moster L

2007-05-23 @ 15:02:08
Postat av: Maddiie : )

Joline: Mer information kommer ikväll ;)
Hanna: Bra att du sa det! Mer info om bloggträffen kommer ikväll :)
Carro: Japp, ska jag göra ;)
Linda: Hehe japp, jag har faktiskt varit i skolan idag :)

2007-05-23 @ 18:38:24
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! Jag tycker att om man kan åka och sola,ut och cykla och hämta pakertlappar, åka hem till pojkvän, gå ut och gå och umgås med kompisar så kan man nog gå till skolan också!!!!! Men det är ju bara min personliga åsikt!
Kram Moster L

2007-05-23 @ 21:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0