♥ Torsdag !

Det har varit en jättebra dag idag : )
Började dock ganska dåligt av att jag försov mig : /
Jag hade tänkt gå till skolan idag ju !  Det var meningen att jag skulle
åka till skolan vid 11 och möta Kit för att äta lunch med honom där,
eftersom det var godaste maten idag - kycklingssallad !
Men men, det blev ju inget med det eftersom jag vaknade kl. 12..
blir så arg på mig själv ibland.

Kit kom hem till mig istället, då åt jag frukost.. god havregrynsgröt som
jag har börjat äta varje morgon nu för tiden : )
Sedan låg vi i min säng ett bra tag.. Kit sov o jag låg och kollade på honom ;)
Han är så söt när han sover, höhö.
Vid 4 tog vi bussen till Maxi..
där köpte jag ny handkräm och senaste Cosmopolitan.
Sen gick vi vidare till Burger King för att äta vår 2 månaders-middag ;)
Det blev en Baguette för min del, mkt gott.
Hade fått roliga kuponger på posten också..
"Köp ett baguette-meal och få en baguette på köpet"
Så, ja.. jag måste erkänna att jag åt 2 baguetter, haha :D svullst.
Fast jag har faktiskt inte ätit något mer idag efter det ;)
Kit o jag satt på BK i säkert 1 timme,
vi såg de andra gästerna komma o gå hela tiden. Men kul va det : )

Tog bussen hem till mig, eftersom det var för kallt för att hem..
När vi kom hem så märkte vi att det inte var någon hemma,
och jag hade inga nycklar heller.. så vi gick in o la oss i förrådet ett tag, haha.
Sen kom jag o tänka på extra nyklarna, så då kom vi in till slut : )
Låg i min säng som vanligt.. o vid halv 10 tiden gick Kit hemåt.

Yes, det är torsdagen det : )

Mjaa, men nu är det väl dags att gå o lägga sig,
ska ju trots allt till skolan imorn. Och det var inte igår kan jag lova, haha.
Vi ska bara grilla i skolan imorn, inga lektioner.. då kan man ju lika gärna gå dit.
Hälsa på klasskamraterna så att de inte glömmer bort mig liksom ;)

Sov gott ;) Puss puss.

108460-941
HEHE, Kit tog porrbilder på sig själv förut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0