♥ Torsdag !

Vilken dag, haha :D
Jag satt uppe hela natten för att se till så att jag vann LovelyC's auktioner,
söta Tess gjorde mig sällskap : ) Riktigt trevligt faktiskt, haha.
När det bara var 30 minuter kvar tills jag visste om jag skulle vinna eller
inte, så gick jag o la mig i sängen för att vila..
Dumt gjort, såklart somnade jag o vaknade inte förrän 9..
fast jag vann auktionerna ändå som tur var ;)
Somnade om, och sov till kl. 12.. då åkte jag o Carro o solade. Jätteskönt.
Glad att Carro o jag träffas lite oftare nu för tiden : )
Åkte hem, då kom Kit hit. Vi låg mest i min säng o pratade/brottades,
sen bakade vi kladdkaks-muffins som blev jättegoda !
Slappade ännu mer o sen åkte han hem.

Det har varit en ganska bra dag idag, förutom några småsaker bara..
Har ont i magen efter alla muffins, brände mig i ansiktet när jag solade förut,
och känner mig allmänt fattig : / men men, livet går vidare..

Nu ska jag hoppa in i duschen : ) Puss så länge !

Kommentarer
Postat av: Tess

Vi kan vara allmänt fattiga tillsammans då :D ..och ha ont i magen! haha

2007-05-17 @ 22:36:04
URL: http://honeydews.blogg.se
Postat av: Maddiie : )

Tess: Haha jaa :D livet är hårt ibland !

2007-05-18 @ 01:51:18
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0