♥ Torsdag !

Idag är ingen bra dag alls.. Om ni undrar varför jag bloggar så lite just nu så
är det för att jag mår så dåligt : / Har helt enkelt ingen ork eller lust.

Till råga på allt så råkade jag återställa mina kodmallar,
så allt på min blogg försvann.. fy fan vad jag hatar när det blir så !
Blogg är mitt liv, så det känns som om jorden går under typ, hahah :P
Nu har jag fått ordning på det mesta igen iallafall, det är bara besöksräknaren
som saknas : ) Det får jag fixa senare.

Jag har varit i skolan idag..
Första lektionen på jag vet inte hur länge, 2 månader?
Det var kul iaf.. träffa klassen igen, och D : )

Mjaa, nu ska jag städa ! Det behövs kan jag lova ;)

Lite senare ska jag skriva lite mer information om bloggträffen..
det är ju folk som har undrat lite saker om hur o när den ska va osv. : )

Puss påre !


Kommentarer
Postat av: denice

kul att träffa dig me idag igen, de va ett tag sen, ser fram emot fredag om du o kit fortfarande vill

2007-05-23 @ 21:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0