♥ Torsdag !

Hallooo ;D
Sitter hemma hos Kit nu och lånar hans dator medans han är på kinarestaurangen
o hämtar mat till mig, höhö ;) mums.
Åkte hit tidigt imorse, vid halv 11 typ.. då låg vi o sov/vilade ett tag,
det var dock väldigt svårt eftersom det va några gubbar som höll på o borrade
eller nåt utanför fönstret !
Sen tog vi en promenad till ICA o handlade lite maat.
Är sjukt hungrig nu ! Hoppas Kit kommer med kinamaten snart : )

Imorse fick jag inte sponsor-grejer på posten : / det mesta har ju kommit redan..
Det är synd. De är så roligt att få paket på posten varje dag ju :D
Fast jag fick faktiskt ett paket idag.. Massor Te från Lipton !
Mums, ska bli kul att testa : )
Vill ni också få hem te på posten? Lämna en kommentar så berättar jag hur !

Mjaa, Kit kom nu så nu blir det mat : )
Puss på er !


(jag vet att det bara är tråkiga text-inlägg nu,  men det är så svårt
att skriva om kläder tex. när jag inte har min dator och mina bilder osv
.)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, jag vill veta hur man får te...:)

2007-05-31 @ 14:56:16
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: emma

jag har inte fått mitt te än :( men det komemr väll.

2007-05-31 @ 20:22:33
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0