♥ Trevlig kväll !

Precis kommit hem efter en grymt rolig kväll : )
Först kom D o M hit, då drack vi några cider o sådär.. Vid halv 8 åkte vi till stan.
Hämtade ut våra reserverade biobiljetter, och åt sedan på Kit's restaurang.
Lika gott som alltid : ) Hans mamma är så söt också..
Haha hon trodde säkert jag var värsta alkoholisten när jag råkade 
beställa "En vodka citron" när jag menade Loka citron... hahah :D Ganska kul !
Bion var jättebra, bättre än 2an, men sämsre än 1an.
Efteråt tog vi en sväng på stan.. rktigt kul faktiskt, det var folk mest överallt : )

Men nu ska jag sova, är sjukt trött ..
Puss puss !

Kommentarer
Postat av: carro

åhå nästan samma som mig med andra ord !:) Ne dom har inte kommit tidigare idag kanske kommer imorgon ska kika !:) Skickar tröjorna direkt på måndag !

2007-05-26 @ 03:38:26
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: Joline

Usch, jag tyckte att Pirates var skitdålig :(

2007-05-28 @ 18:19:15
URL: http://inajoline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0