♥ You're my sunshine.

Ska snart iväg ner till Varamon med Hanna, ska tydligen vara mkt folk där ikväll.
Kit, bengan, frans o Lars ska dit också : )
Och min kusin o hennes kompisar.. så man lär ju känna endel iaf ;)
Har med mig 2 cider som blev över från igår också, mums !

Idag är en konstig dag. Har tänkt massor.. alldeles för mkt : /
Jobbigt när det blir så.. Men nu mår jag bra iaf, och ser fram emot en rolig kväll !
Från o med nu ska jag göra det bästa av dagarna, sluta tänka på onödigt skit,
sluta tjafsa om onödiga saker, och umgås med nära & kära så mkt jag kan : )
Det är bäst att ta vara på tiden.. man vet aldrig när olyckan kan vara framme.

Förut var vi i sommarstugan : ) Det var mysigt.
Massor god mat o fika o grejer.. så nu mår min mage mindre bra ;) haha.

Men men, ska gå o möta Hanna vid Lidl nu.. Skriver mer sen ;)
Ha en trevlig kväll sötisar. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0