En paus från verkligheten.

Jag tror att jag håller på att bli sjuk, mår inte alls bra.
Ska lägga mig och vila en stund nu och försöka piggna till lite.
Hoppas jag orkar träna ikväll, har inte tränat på en vecka : /

Jobbigt det här med Blondinbella. Visst jag får skylla mig själv
när jag skriver ett sånt där inlägg.. Men igår blev jag ju så trött på
henne när hon skriver sådär i sin blogg. Och vad jag sett så
är det inte bara jag som blev det. Jag tycker inte att folk har rätt
att skriva att jag är patetisk och att jag sjunker till hennes nivå iaf.
För jag skrev inte inlägget för att skapa bråk, utan för att jag behövde
skriva av mig.. Och det är väl vad en blogg är till för, eller hur?
Blondinbella behöver inte tycka om mig, och jag behöver inte tycka
om henne. En sak är säker - jag tänker inte fjäska för henne eller
hålla inne med vad jag tycker och tänker. 

Kommentarer
Postat av: Messi

Du har nu skrivit 6 st inlägg på raken innehållande Blondinbella, för mig verkar det som att du äntligen har fått något att skriva om som faktiskt drar till sig besökare.

2007-11-26 @ 14:36:46
URL: http://www.messi.se
Postat av: Malin

Bra skrivet :)

2007-11-26 @ 15:42:08
URL: http://misstrash.blogg.se
Postat av: anna

hon har en helt egen nivå.

2007-11-26 @ 16:41:01
URL: http://melicia.blogg.se
Postat av: Anna

men snälla Messi, vem fan bryr sig om vad DU tycker? Du och Greven kan ju fortsätta snylta på folk på sturevippen och banta.. några hundra kilo.

Enbart för att du tänder på folk som är 15-16 bast så betyder det inte att BlondinBella är bra. Verkligen inte.

Och vadå att Maddie drar åt sig besökare genom att skriva om bella? Hur fan tror du Bella får besökare då? Ehh, joo.. genom att skriva om ämnen som får folk upprörda. Som att hon aldrig skulle vilja bo i Tensta. Aldrig vilja bli städerska. bla bla bla

2007-11-26 @ 21:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0