: )

Sitter här med ansiktsmask och grejer nu : ) Har duschat, smörjt in mig
med BUS och tänt lite ljus. Myspys vet ni ;) Känner mig så fräsch nu efter att
ha tränat i en och en halv timme också.. Juhanna och jag körde rygg-gympa
idag, skulle vara stärkande för kroppen eller nåt. När vi kom dit var det bara
tanter och gubbar i 50 - 60 års åldern
där, haha. Fast vi tänkte att vi skulle testa
det ändå - och det var ritkigt kul, och jobbigt. Tanterna var t o m bättre än mig
på det där :D det måste jag göra om.

Snart ska jag gå och lägga mig i sängen o kolla på Seinfeld : )
Är riktigt trött, så jag ska sova ganska tidigt ikväll.
Imorn ska jag gå upp tidigt för att åka till Östenssons och köpa lite grejer
som dom rear ut.. typ hårfärg o stuffs :P ska va där tidigt så det inte hinner
ta slut, haha. Imorn kommer bli en riktigt riktigt rolig dag iaf : )
Har massor inplanerat. Tänk att det är fredag redan? :S sjukt.

Idag har jag förresten varit hos Kit halva dagen.. han gjorde jättegod frukost
till mig, sen kollade vi på That 70's show och myste osv. : )
Vi firar 8 månader på Lördag förresten, då ska vi in till Linköping och äta sushi :D

Men men, nu ska jag fixa lite grejer.. hinner nog med ett till inlägg innan jag
går och lägger mig ;) puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Helena

På vilken Östenssons rear de ut saker??

2007-11-09 @ 01:01:02
Postat av: Maddiie

På väster :)

2007-11-09 @ 15:46:24
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0