Fredag !

Då var man ett år äldre då ! Hade en kanonbra dag igår, men hann
inte med så mycket bloggning eftersom vi hade gäster hela dagen  : )
Först var jag i skolan, då jag gjorde Excelprov som gick hur bra som helst..
Sen ska alla gratis till mig också ju :D
Slutade vid halv 2, då tog jag en promenad hem..

När jag kom hem så hade mamma fixat massor för att min dag skulle
bli så bra som möjligt <3 Bakat tårta, smörgåstårta, dukat, satt upp
ballonger osv : ) Hann knappt komma hem innan Kit och halva släkten
kom.. Nu var det mormor, morfar, gammelmorfar och Maja, morfars syster.
Då fikade vi, och sen öppnade jag paket såklart :D
Vad jag fick skriver jag i ett inlägg senare.

När dem åkt hem la jag mig o vilade, var jättetrött eftersom jag sovit
dåligt och varit tvungen att gå upp kl. 7 ! Somnade en stund, och vaknade
av att farmor, farfar, emilia och gustav kom : )
Då öppnade jag ännu mer paket, och sen åt vi smörgåstårta..
Spelade lite Singstar och hade trevligt, innan de åkte hem vid 8.

Vid halv 10 åkte jag o Kit till stan.. Gick till brygget och där fick jag en
cider av kit och en hallonshot (?) av han som jobbade där eftersom jag
fyllde år : ) När vi druckit upp efter en timme ungefär, gick vi till O'learys.
Där köpte jag en drink - Pimp, som är jättegod.. Och där fick jag en
likör-grej som smakade jordgubb blandat med mjölk, mums : )
Vid halv 12 åkte vi hem från stan, och sen sov Kit hos mig !

Världens bästa födelsedag hade jag : )
Tack allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0