Måndag.

Ny dag, ny vecka och 10 dagar kvar : ) Idag mår jag bra, för en gångs skull.
Sitter här med ansiktsmask nu, haha. Men måste nog sätta fart med sminket
snart eftersom jag börjar om mindre än en timme.
Lovet är slut - det gillar vi inte. Hur långt är det kvar till jullovet nu då?

Efter skolan ska jag och Juhanna iväg o träna en stund, skönt.
Tror att jag ska sola också faktiskt.. all färg jag har byggt upp är så gott som
borta redan ju.. Usch.

Annars har jag inte några planer för idag.. så jag kommer förhoppningsvis
ha mycket tid över till bloggning ;) Tänkte visa bild på mina nya skor som
jag älskar och örhängena från cocoo.

Nää, nu åste jag sätta fart. Ha en bra dag allihopa, puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

7 veckor kvar till jullovet :D Hang in there :D

Ha en bra vecka

2007-11-05 @ 08:54:31
URL: http://emmamariachristina.blogg.se
Postat av: Matilda

7 och en halv tror jag, men förresten glöm att jag sa det, 7 veckor låter bättre =)

2007-11-05 @ 18:14:17
URL: http://baramatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0