Människor som inte åker till gymmet för att träna..

I tisdags när jag var o tränade så var det en minst sagt skum man där.
Märkte hur han kollade ovanligt mkt på mig och Juhanna när vi tränade,
men brydde mig inte om honom utan försökte koncentrera mig på träningen
istället. Jag ville köra 20 minuter kondition, men Juhanna hade en tid att
passa så hon åkte hem. När jag står där på maskinen så sätter sig den
där mannen på maskinen precis framför mig, så vi är vända mot varandra.
Han tränar inte, utan sitter bara på maskinen och glor på mig..
Riktigt irriterande kan jag lova! Jag kollar besvärat runt om i rummet för
att inte möta hans blick.. men när jag gör det för en sekund så blinkar
han åt mig. Eeeh. 4 minuter kvar att köra.. jag börjar räkna ner eftersom
jag verkligen inte vill vara kvar där längre. Vet ni hur jobbigt det är att
träna och svettas när man har någon som sitter och kollar på en?



Kommentarer
Postat av: Caroline

hahah! fyfan, det är ju som de där turkarna en gång du vet;P

2007-11-29 @ 13:32:16
URL: http://karulin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0