Mina sista minuter som 17 åring..

Haallo mina vänner :D Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag !
Först skola, fast det var bara en timme ungefär.. därefter åkte jag hem
och fortsatte med storstädningen eftersom mina mostrar skulle komma
hit på kvällen : ) Vid halv 3 kom morfar o mormor och hämtade mig..
Vi hade bestämt att vi skulle åka till stan, jag, mormor och min kusin
julia för att köpa presenter till oss. Julia fyller också snart : )

Hittade en jättefin klänning med hängslen på Gina tricot som jag fick.
Därefter tog vi en fika - kladdkaka med vaniljglass, mums !
.. Och sen åkte vi hem. Då kom Linda o Martin, så satt vi o pratade
ett tag och körde singstar medans vi väntade på Helén o dom.
När dom kommit så fikade vi, mamma hade gjort en jättegod
smörgåstårta : ) Sen fick jag paket såklart - ett fint halsband från Pilgrim
och pengar. Tack så mkt !

Det är väl allt. Körde ännu mer Singstar och sen åkte dem hem..
Då kollade jag och mamma på Grey's o åt mina chokladhjärtan som jag
också fick idag : ) Så nu har jag ont i magen efter allt onyttigt, haha.

Nu ska jag gå och borsta tänderna, sen blir det sängen : )
Börjar 8 imorgon, och har prov.. alltid ska dem pricka in det på min födelsedag.
Aja, puss och godnatt !

20 minuter kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0