Onsdag !

Hade sovmorgon till 12:20 idag egentligen, men då ringer mamma
klockan 8 imorse för att påminna mig om min tandläkartid kl. 11.
Typiskt att man jämt ska till tandläkaren när man har sovmorgon !
Men men, kom hem därifrån precis.. och nu måste jag snart åka till
skolan. Har bara en lektion idag, skönt : )

Sen ska jag träffa Carro, vi ska göra fruktsallad och kolla på GA : )

Fick min sidenkjol från LaRedoute idag, ååh vad fin den var !
Love it. Visar bilder senare ;)

Aa just det, kjolen var inte det enda jag fick på posten idag..
Jag fick en jäkla kallelse till polisen också :S helt sjukt.
Vet inte vaad jag har gjort, haha.
Får kolla upp det när jag kommer hem, för nu måste jag åka..

Nope. Hade ingen lektion idag :D Tack Julia för att du sa det,
innan jag hann åka till skolan. Leeedig hela dagen!


Ursäkta det här inlägget. Det är mest massor svammel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0