Onsdag.

Om ni undrar varför jag bloggar så lite nu för tiden så är det
för att min dator är åt helvete rent ut sagt.
Jag är så trött på den just nu så jag sitter knappt här längre.
Ska fixa den så fort jag får tid - på söndag förhoppningsvis.

Idag har jag inte gjort så mycket, varit hos mina kusiner och firat
julia som fyllde 11 igår : ) Kit var här en stund på kvällen
också, då kollade vi på Grey's o låg i min säng en stund innan
han var tvungen att åka hem och Fråga Olle började.
Grey's var skitspännande idag ju, jättebra avsnitt !

Blev ingen träning idag heller.. Men imorn, imorn hinner jag äntligen
träna igen :D Då blir det rygg-gympa med Juhanna.

Har precis kollat klart på Seinfeld, nu ska jag gå och borsta tänderna
och sen krypa ner i sängen igen : ) Börjar 8 imorn, blä.
Aja, sov så gott ! Puss.

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh, Grey`s, I love it :)

2007-11-23 @ 15:21:52
URL: http://chiqoulette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0