Säljes !

Svart skinnjacka, strl 40.. Trodde att den var en 38 förut, men idag
såg jag att det var fel. Den är iaf som en 38 i storleken.
Skitsnygg, men lite för stor för mig, därför säljer jag den.

Lacktights från Ginatricot, strl L.. men mer som M i storleken
tycker jag faktiskt. Jag har alltid M och dessa sitter ganska bra på mig,
något stora och alldeles för långa för mig.

Bilder kommer upp snart !

Högstbjudande. Är ingen intresserad så blir det Tradera !

Kommer upp mer grejer i morgon förhoppningsvis : )
Det är så att jag planerar att åka till Madrid i mars med bl.a. Kenza
och Juhanna för att se Tokio Hotel, därför måste jag börja
samla ihop pengar redan nu, haha.. fy vad kul det skulle va !


Kommentarer
Postat av: Helena

Du kanske får dom sålt bättre om du lägger upp bilder också. Inte så många som vill köpa nåt de aldrig ens sett.

2007-11-23 @ 10:38:33
Postat av: Micha

Men vad kostar grejerna då? Din skinnjacka är ju jättefin! Men vill veta vad du vill ha för den?

2007-11-23 @ 17:33:37
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: matilda

Hur mycket vill du ha för skinnjackan? o finns det någon chans att prova den o se hur man trivs i den? :)

2007-11-25 @ 19:26:38
URL: http://moimatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0