Sleeptime !

Vilken dag det har varit ! Ska bli såå skönt att krypa ner i sängen
och kolla på Seinfeld nu, precis som vanligt : )

Åkte hem till älskling en stund förut.. när jag kom fram var jag
sådär mysigt dyngsur haha. Hatar det här vädret !
Hellre snö och is än blask och regn.
Iaf.. Jag och Kit kollade på Indiana Jones och myste lite,
sen var jag tvungen att åka hem igen så att jag inte skulle
missa Grey's.. Säsongsavslutning idag ju : /

Jag förstår inte riktigt varför folk tror att jag skulle vara avundsjuk
på bella när jag skriver de där inläggen? Så jävla töntigt.
Vet ni vad som är ännu töntigare? Idag har jag fått ett par
"dumma" kommentarer där det står hur patetisk jag är osv.
Är det anonyma kommentarer? Såklart !
Jag bryr mig inte om vad ni skriver, och ännu mindre när
ni inte vågar stå för vad ni skriver ;)

Roligt med besöksrekord här i bloggen,
börjar närma sig 1000 nu, det är ju alltid något : )
Godnatt sötisar!

Kommentarer
Postat av: emma

vad roligt med så många läsare.

2007-11-29 @ 08:12:18
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0