Söndag.

Äntligen funkar datorn som den ska igen!
Den har varit sjuk seg hela dagen så jag har knappt kunnat göra något
annat än att lyssna på musik.. dags att formatera den snart skulle jag tro ;)

Imorse vaknade jag av att Kit kom och la sig i min säng..
Finns inget bättre sätt att vakna upp på kan jag lova er : )
Vi låg i sängen ett bra tag innan vi gick ner och gjorde lite
frukost.. sen gick vi tillbaka till sängen igen, haha :D
Slapp-söndag it is !
Jag var så trött eftersom jag inte somnade förrän halv 5 inatt.

Vid 4 åkte Kit hem, och då började jag laga mat.
Inte ofta jag lagar mat, haha :D Men det blev riktigt gott !
Tacorullar med smällt ost över och tacosås o grejer till, mums.
Tog faktiskt kort på maten, som ett bevis.. haha ;)

Nu ikväll har jag duschat och haft lite hemma Spa med ansiktsmask
o grejer. Kollat på Ranking the stars och Sandor/Slash/Ida också.

Aa just det, nån modellgrej ringde till mig förut :D
Blev helt chockad. Klockan var typ 21 eller nåt..
Hon frågade om jag var intresserad av att bli medlem i den där
modellgrejen som jag inte minns namnet på.. men det kostade
visst 1000:- om året, så jag vet inte riktigt.

Aja nu ska jag smörja in mig med lite BUS..
Sen blir det nog sängen, kanske hinner med ett inlägg till innan det ;)
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0