The goodiebag !

108460-1965
108460-1967
108460-1966

Kom på att jag måste visa er goodiebagen ! Har ju inte gjort det
än eftersom min kamera gått sönder.. Men idag lånade jag pappas så
here we go ;) Mycket godsaker va?

1. Tidningar från Hairstyle.
2. Yu-be Lip Theraphy från Accessora.
Gör verkligen under för läpparna !
3. Hårtester från Kadus.
4. Ansiktsmasker från Dainty Design, som jag bloggade om här : )
5. Diadem från Demo Webbshopen.
6. Armband från Zylber.
7. Hair sheet frånTed Gibson / Blush.se
8. Smått och gott från Modemecka.
Alla fick olika saker vilket var roligt : )

Vi fick också endel vinstpriser..
Ett från Demo Webbshopen som Sanna vann!
En jättefin klocka från PNyDesign som Juhanna tog med sig hem.
Själv har jag ingen bild på den, men det vet jag att Juhanna har här ;)
Och jag fick ett pris från Modemecka eftersom jag vann i Singstar, hihi : )

Fem av oss som var på träffen fick även varsin
halvårsprenumeration från Glamour
!

Tack så hemskt mycket alla sponsorer,
utan er skulle inte bloggträffen blivit lika rolig !


Kommentarer
Postat av: sofie

jag vill med få sånt..! haha *avis*

2007-12-02 @ 11:42:53
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0