Torsdag !

Har precis kommit hem från OK. Hämtat ut ännu ett finfint paket !
Men vad det är i är hemligt, ända fram tills bloggträffen ;) hihi.

Snart ska jag äta lite, och efter det ska jag o Juhanna åka till
Korpen för att träna. Ska bli kul : )
Hem o duscha, göra mig iordning o fixa lite.. och sen vidare hem
till C, där vi ska sitta några tjejer och Kolla på MTV galan..
Kommer nog bli trevligt. Dock hade jag gärna varit I TYSKLAND
och sett galan live, som en viss Amanda får göra!
Kan inte bli mer avundsjuk tror jag.

Nää ni, nu ska jag ta mig lite att äta.. Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas det gick bra på träningen för dig och syrran =)

2007-11-01 @ 16:03:25
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0