Torsdag.

Idag har jag varit och tränat med Juhanna, äntligen !
Det var grymt skönt, och jätteroligt : ) Efter det solade vi en stund
innan vi promenerade hemåt. Nu har jag ätit lite och slappat en stund.

Blir tidit i säng ikväll.. var ju tvungen att gå upp kl. 7 imorse för att städa : /
Fy fan. Sen var det skola mellan 8 och 20 i 1 ungefär.
Skulle haft Svenska mellan halv 1 och halv  2, men min klass var
spårlöst försvunnen, så jag åkte hem till Kit istället : )
Då fick jag massage och sen åt vi Ben & Jerry's Peace of Cake <3

Det är min dag det. Nu har jag varit 18 i en vecka, det ni.
Känner mig inte speciellt vuxen för det..

Nu ska jag duschaa, efter det får vi se vad jag hittar på.
Kanske hinner med någon mer bloggning, om inte - godnatt sötisar !

Kommentarer
Postat av: sofia

god natt =)

2007-11-22 @ 23:25:03
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0