Två roliga månader !

Haha vet ni.. Idag fick jag mail från LaRedoute, att min kjol var på väg.
Den beställde jag i.. juli eller augusti. Herregud vilken tid det har tagit,
men skönt att den är påväg nu iaf : ) Behöver lite finare kläder nu när
det är mycket på G -födelsedag, bloggträff, ännu mera födelsedagar,
julafton och nyår. Åh, det kommer bli 2 roliga månader det här !


Och tack så mycket för alla era gulliga kommentarer!

Min mamma har en dålig dag idag.. så det går knappt att vara här
hemma, hon tjatar på allting. Då är det så roligt att logga in på blogg.se
och se alla kommentarer, det muntrar verkligen upp ;)
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Såg att du var 18 år och gick i 1an på handeln..
har du hoppat av och sen börjat om?
Tänkte göra så också men tyckte skilldnanden mellan 89-91 skulle bli för stor...:/

Hur funkar de??

2007-11-02 @ 16:10:01
Postat av: Matilda

Får du paket hemskickade från olika företag som Kenza och StinaLee bland annat får?

2007-11-02 @ 18:22:18
URL: http://baramatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0