Utmaning.

Tio sakar om mig:
1. Är du singel? Nej.
2. Är du lycklig? Ibland.
3. Är du uttråkad? Haha ja fy fan. Datalektion.
4. Är du ledsen? Inte just nu..
5. Är du italienare? haha nee
6. Är du gravid? Nope
7. Är du full? Haha självklart. Helt packad här i skolan..
8. Är du en cooling? Jag är cool, yes.
9. Är du från Irland? Haha vilka frågor.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nae.

Åtta saker om ditt kärleksliv:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Hmm nae.
2. Har du nånsin blivit sårad? Många ggr.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger
under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Japp
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Yes
6. Har du haft en hemlig beundrare? Haha ingen aning :D

10 saker två alternativ:
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon 
3. Katter eller hundar? Båda..
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Natt
10. MSN eller mobil? Mobil

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Haha aa, tyvärr.
2. Brutit ett ben? Nae.
3. Gjort nåt du ångrar? Yes, flera gånger..
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, men det vill jag göra.
5. Ljugit för någon du tycker om? Aa
6. Ätit en hel tårta? Haha nee.
7. Gjort bort dig offentligt? Ja
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Hm ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? aa fy fan
10. Velat försvinna? Japp

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? Till mamma.
2. Telefonsamtalet du fick? Kit igår tror jag.
3. Personen du va med? Kit
4. Roligaste grejen som hänt? Kommer inte på just nu..
5. Personen du sms:ade? Kit
6. Du va i en bil med? Pappa när han skjutsade mig till skolan.
7. Gick på bio med? Kit var det väl.
8. Va och shoppade med? Hm, Kit tror jag..
9. Du kysste? Kit
10. Du skrev till på myspace? Är inte medlem där
11. Du kommenterade? Nån blogg.
12. Du kramade? Mamma tror jag..


Jag utmanar Carro, Juhanna, Emma, Stina och alla som vill göra den!

Kommentarer
Postat av: emma

jag har gjort den nu.

2007-11-05 @ 11:36:47
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0