♥ Godmorgon!

Hanna ringde mig tio i åtta imorse och frågade vart jag va nånstans.
Jag svarade att jag låg i min säng eftersom vi började halv 9..
Hon svarade "Aaha, men vi ändrade tiden igår.. vi börjar 8" Men tack Hanna
för att du sa det, synd bara att du ringer 10 minuter innan vi börjar och
säger det! Herregud. Så nu sitter jag här, idag igen ;)

Nästa lektion börjar vid halv tio ungefär, så då ska jag till skolan.
Haha jag har sån tur när det gäller skolan alltså !

Nu blir det frukost ;)

Update:
Nästa lektion börjar halv 12 visst,
så det blev en låång sovmorgon för mig idag : )

Kommentarer
Postat av: Sabor

Vill passa på och önska dig en super trevlig torsdag ; )

2007-10-11 @ 09:22:06
URL: http://Sabor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0