♥ Hitta hem!

image1693
Jag fick en kommentar från min moster här i bloggen förut..
image1694
Min moster måste vara den största djurvännen som finns..
Hon har alltid haft massor djur och behandlat dom som sina egna barn : )
Jag gick in på tv4's hemsida och kollade på de hemlösa djuren.
Ooh så gulliga dom är, och när man tänker på hur dom har det så mår
man ju jättedåligt ! Mamma och jag funderar på att ta hand om
en liten kattkille som vi såg. Vi har länge velat ha en katt,
och då gör vi ju något bra samtidigt.
Här är hemsidan om ni är intresserade av att ta hand
om något djur
eller kanske skänka pengar : )


Kommentarer
Postat av: Kim

Hade viljat ta hand om alla katterna!

2007-10-07 @ 20:21:19
URL: http://laudon.blogg.se
Postat av: Mi

Låter jättemysigt att skaffa katt! Jag har alltid haft katt hemma hos föräldrarna och när jag flyttade hemifrån så skaffade jag en egen! Det är supermysigt men mycket jobb!! Mer än man tror, men det är det värt... =)

2007-10-08 @ 21:13:51
URL: http://misblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0