♥ Kommer inte på någon bra rubrik..

Nu har jag varit i skolan igen ett tag - Data stod på schemat.
Riktigt roligt faktiskt, och skönt att sluta så tidigt !

Mamma kom också hem precis, hon har med sig tacobuffé hem
till mig.. Kan ju inte bli bättre :D Sjukt hungrig nu.
Blir nog att vi sitter i soffan och äter framför Våra Bästa år som vanligt ;)

Och så vann jag en auktion på Tradera nyss också.
Clips till löshåret. Auktionen slutade på 94:- :S
Vi var tre stycken som satt och budade för fullt när det bara var en
minut kvar, haha. Så spännande det var :D
Men jag vann ju iaf, det är huvudsaken.
Nu hoppas jag att jag o Kit kan åka hem till Emma i helgen
så att vi kan fixa med löshåret : )

Aa just det.. Mamma har tvättat min älsklingskofta,
och guess what, den krympte ju såklart !
Innan var den stor och gosig, och lite längre.. nu är den
som en vanlig tröja, och ärmarna är för korta : /
Oh, blir så trött.


Kommentarer
Postat av: eluään

Jobbigt att din kofta har krympt! Jag hatar när det blir så.

2007-10-01 @ 13:48:47
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0