♥ Lista .

Ja, även jag har väldigt tråkigt.. så här kommer en lista
som jag hittade i Kim's blogg ;) enjoy!

Hur svarar du i hemtelefonen? - Heeej
Hur svarar du i mobiltelefonen? - Heeej, hejsaaan, eller Aa hej
Ringer det mycket till dig? Nae, knappt inget.
Det är väl på helgerna isåfall från folk som vill ha med mig på fest eller så ;)
Ringer du mycket? Väldigt mycket. Jag gillar telefonen.
Vem ringde du senast? Kit imorse!
Hur mycket pengar har du? Pff haha.. 20:- kanske. Ligger minus på kontot.
Senast kramat och när? Kit igårkväll innan han åkte hem..
Antal timmar sömn inatt? Jadu, 8 ganska exakt.
Sov du ensam? Yes.
Vem sov du hos senast? Det minns jag inte.
Vem sov hos dig senast? Kit : )
Vem vet mest om dig? Mamma tror jag väl..
Vem vet du mest om? Mamma eller Kit kanske.
Vad ser du fram emot? Min 18 års-dag!
Vad vill du ha just nu? Pengar.
Vem hånar du? Ingen speciell..
Vem längtar du mest efter? Jadu.
Vem vill du helst slippa? Finns flera!
Vem stör du dig på? Samma här + Sam i idol när han sjunger, haha.
Vem vill du sova bredvid inatt? Kit såklart.
Vilken buss åker du oftast? Hmm 302:an.
Vilken årstid är det nu? Höst.
Anser du dig själv snygg? Helt okej snygg.
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Ja
Är du en bra partner? Jag hoppas det :D
Har någon varit otrogen mot dig? Nae det tror jag inte.
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Hmm. Nae.
Har du varit otrogen? -
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Uppraggad.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jadå :D
Vad åt du senast? Rostad macka
Är du polare med grannarna? Nae, inte nu längre.
Har du varit på ett party? eh aa.
Har du varit utomlands? Japp, i cypern och italien bara.
Var är dina syskon just nu? Martin sitter vid hans dator som vanligt.
Vilken tid gick du upp imorse? kl. 11
Vad gjorde du kl 2 inatt? hm.. låg o pratade med Kit i min säng tror jag.
Vad är det första du gör på morgonen? Kollar vad klockan är.
Vad ska du göra efter det här? Jag vet inte riktigt.. läsa lite bloggar kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0