♥ My hair..

Postat av: ellie
jättefin hårfärg har du! :D precis en sån där som jag vill ha. ljus men endå inte "vit-ljus". Kan du inte lägga in en bild på de hårfärgen som du använder och slriva ett omdömme typ? :)(A) Har testat några men jag tycker inte att nån av dom har varit särskilt bra. Använder du något silvershampoo med och isf fall vilket? LOVE your hair. det är min enda kommentar ;D

Tack för den gulliga kommentaren :D
Har fått ganska många frågor om mitt hår på sista tiden,
så här kommer ett hårigt inlägg ;) haha.

108460-1783
Jag använder Jane Hellen MOOD Ultrablond.
Det är den enda hårfärg jag har testat som jag inte blivit helt gul i huvudet av.
Den är jättebra, fast man måste ha i den ganska länge i håret..
annars blir man gul av den här också.
108460-1784
Jag använder silverschampo från L'oréal..
Det är underbart :D Kostar runt 150:- och finns hos de flesta frisörer.
Ganska dyrt för ett schampo men det är det verkligen värt!
Räcker jättelänge och gör stor skillnad i håret : )
Tar bort alla gula nyanser och ger håret en lagom vit-blond färg.

Hoppas ni fick svar på era frågor nu!
Annars är det bara lämna en kommentar om ni undrar något ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0